Animazioko film luzeetarako gidoiak egiteko, diseinatzeko eta 3Dn modelatzeko espezializazioa

Animazioko film luzeetarako gidoiak egiteko, diseinatzeko eta 3Dn modelatzeko espezializazioa

Irakasle:
Kategoria:

Ikastaro honi buruz

Hasiera:

2019ko urriaren 14tik

Ordutegia:

9:30etatik 13:00etara / 15:00etatik 18:30etara. Astelehenetik ostegunara.
Ostirala 9.00 – 14.30 h.

Egoitza (tokia):

Apolo Films, Mutiloa Beherea industrialdea, E 11 kalea, 2º A, 31192, Iruña

Amaiera Datak:

2019ko abenduaren 20a

Gehienezko ikasle kopurua:

10

Modalitatea:

Presentziala. Teoriko praktikoa.

Orduen banaketarako proposamena:
2h klase teoriko-praktikoa astelehenetik ostiralera
6 h. 30min. astelehenetik ostegunera eguneroko lanbide profesionala
3h.30 min lanbide profesionala ostirala.

Iraupena:

368 teoriko / praktikoak

Oinarrizko baldintzak:

Lan ezaguerak eskatzen dira Adobe paketearekin (bereziki Photoshop eta Premiere) eta/edo Maya-rekin (modelatze, rigg, lay out-a, animazioa, argiztapen, render, compo), baita interesgarria da ere Arnold-en, Vray, Houdini eta Nuke-ren ezaguerak.

Ikastaroa bideratuta dago espezializatzeko kalitate handiko animazioko film luzeen garapen literarioan eta gidoian, ekoizpen mota honetarako pertsonaien, prop-en eta eszenografien garapen bisualaren eta oinarrizko diseinuaren garapena ikasten, hala nola elementu horiek digitalki modelatzen Maya eta Zbrush erabiliz oinarri modura.

Izena eman duten pertsonen ahalmen profesionalaren profilaren arabera, ikasleek prestakuntza espezializatua eta aholkularitza pedagogikoa jasoko dute, euren berezko gaitasunak eta talentuak maximizatu eta bultzatzea helburu hartuta.

Helburuak

Animazio digital aurreratuaren sektorean ahalmen espezifikoak dituzten ikasleen antzematea profesionalizazio azkarrerako.

Parte-hartzaile bakoitzaren talentu pertsonalaren arabera ikastaroa orientatuko da oso, pertsona bakoitzak bizkor ikasi ahal eta berezko baliabideak optimizatu ditzala , munduko mailan animazio sektore hain indartsuaren eskari hazkor, baina zorrotzaren arabera.

Eduki zehatza

Aurkezpena (parte teorikoa)

  • Animazioaren oinarrizko kontzeptuak:
    • Zer da Animazioa. 2D, 3D, Stop Motion eta beste teknikak.
    • Animazio tradizionalaren historia.
    • 2D Animazioa. Animazio tradizionalaren hamabi oinarriak (aurrerago hamabi oinarri horiek 3D-etan aplikatuak ikusiko dira)
    • 3D Animazioa edo CGI:
      • 3D Animazioa. Kontzeptu nagusiak, ezaugarri bereziak.
      • 3D Animazioaren historia.
      • 3D Animazioa edo CGI-aren aplikazioak.
      • 3D tresnak (erremintak).
    • Narratiba audiobisuala (ikus-entzunezko narratiba), zinematografia. Nozio orokorrak.
    • Animazioaren artea. Estetika buruzko nozioak.
    • Bikoizketa postprodukzioa eta final edit.
    • Merkaturatzeko tresna digitalen beharra eta marketig-aren beharrak (app, estilo gida,RV, RA, etab.)

    3D Animazioaren lan prozesua (parte teoriko praktikoa)

    • 3D ekoizpeneko giza lan taldea. Ekoizpeneko lan-fluxua. Departamentuak (sailak), funtzioak eta erantzukizunak. Sailen arteko interakzioa eta hierarkia. Apolo Films eta bere proiektuak.
    • 3D animazioko lan prozesua edo CGI-a. Gai orokorrak:
      • Preprodukzioa: Ideia, gidoia, plangintza eta storyboard-a. Ikuste-garapena, pertsonaien diseinua. Ekoizpen-diseinua. Soinua, castinga eta ahots|hitz-erregistroa. Ekoizpen-xehatzeak. Dokumentazioa. Ekoizpen-plana. Aurrebista (animatika). Probak (modelatze, animazioa, argiztapen, efektu eta azkeneko akabera).
      • Ekoizpena: Modelatzea, rigging-a. Layout. 3D-etako objektu animazioa, 3D-etako pertsonaietako animazio eta acting-a. Argiztapena, materialak eta akaberak. Render.
      • Postprodukzioa. Efektuak. Azkeneko konposizioa.
      • Lokalizazioa (kokapena). Teaser. Trailerra. Komunikazioa.

    3D animazio ekoizpen batetan lan praktikak (parte praktikoa): 

    Praktikara eramandako teoria. Material guztiaren gainean azaldutako lan erreala -Lan-fluxuko eskemari jarraituz-.